• Medientyp: Buch
  • Titel: Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant
  • Beteiligte: Kim, W. Chan [VerfasserIn]; Mauborgne, Renée [VerfasserIn]
  • Erschienen: Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 2005
  • Enthält:
  • Umfang: XV, 240 S.; graph. Darst; 25 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 1591396190; 9781591396192
  • Entstehung:
  • RVK-Notation: QP 612 : Absatzplanung und -kontrolle
    QP 320 : Strategische Gesamtunternehmensführung
  • Schlagwörter: Markterschließung
    Unternehmen > Kooperation > Marktergebnis
    Markterschließung
  • Beschreibung: Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hurdles -- Build execution into strategy -- The sustainability and renewal of blue ocean strategy
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references (p. [223] - 229) and index

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  • Signatur: R2019 8 9117
  • Barcode: 34121797
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