• Medientyp: Buch
  • Titel: Audience engagement and the role of arts talk in the digital era
  • Enthält: Preamble: we the audienceDefining arts talk. Roadmap to pleasure -- Eras of social interpretation -- Geographies of social interpretation -- Facilitating arts talk. Audience learning communities -- Fundamentals of productive talk -- Arts talk -- Conclusion: the pleasures of interpretation in the live/digital era.
  • Beteiligte: Conner, Lynne [VerfasserIn]
  • Erschienen: New York, NY: Palgrave Macmillan, 2013
  • Umfang: [IX], 209 S.; 23 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781137023919; 1137023910
  • RVK-Notation: LO 94037 : 21. Jahrhundert
    AP 17000 : Allgemeines
  • Schlagwörter: Kunst > Gespräch > Ästhetik
    USA > Neue Medien > Kunstvermittlung > Rezeptionsästhetik
    USA > Neue Medien > Kunstvermittlung > Kunstinterpretation > Ästhetisches Urteil > Öffentliche Meinung > Partizipation > Kommunikation > Gesellschaft > Rezeptionsästhetik
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references (pages 177-199) and index
  • Beschreibung: Preamble: we the audience -- Defining arts talk. Roadmap to pleasure -- Eras of social interpretation -- Geographies of social interpretation -- Facilitating arts talk. Audience learning communities -- Fundamentals of productive talk -- Arts talk -- Conclusion: the pleasures of interpretation in the live/digital era

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  • Signatur: 2014 8 032431
  • Barcode: 34106160
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