• Medientyp: Buch
  • Titel: Digital media and society : transforming economics, politics and social practices
  • Beteiligte: White, Andrew [VerfasserIn]
  • Erschienen: Basingstoke, Hampshire [u.a.]: Palgrave Macmillan, 2014
  • Enthält:
  • Umfang: XIII, 222 S.; 22 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781137393623; 9781137393616
  • Entstehung:
  • RVK-Notation: LC 13000 : Darstellung ohne geografischen Bezug
    MS 7965 : Internet, neue Medien
    AP 15950 : Beziehungen, Ausstrahlungen, Einwirkungen
    AP 15978 : Nutzer, Rezeption, Wirkung
  • Schlagwörter: Neue Medien > Auswirkung > Privatsphäre > Öffentlichkeit > Politik > Wirtschaft > Gesellschaft
  • Beschreibung: Politics and digital media: the impact of digital media on the public and private spheres. From the public to the private: the digitization of scholarship -- From the private to the public: online identity -- Digital media and politics in the liberal democratic state -- The digital economy. The digital economy and the creative industries -- The digital economy and the global financial crisis -- Digital media use. Reading/using digital media -- The new social movements -- Surveillance: the role of databases in contemporary societies -- Digital media use in the developing world -- Epilogues
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index

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  • Status: Ausleihbar