• Medientyp: Buch
  • Titel: Making tough decisions well and badly: framing, deciding, implementing, assessing
  • Beteiligte: Woodside, Arch G. [HerausgeberIn]
  • Erschienen: Bingley: Emerald, 2016
  • Erschienen in: Advances in business marketing and purchasing ; 24
  • Ausgabe: First edition
  • Umfang: ix, 116 Seiten; Illustrationen
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781786351203
  • Entstehung:
  • RVK-Notation: QP 600 : Allgemeines
    QP 327 : Entscheidungsprozess
  • Schlagwörter: Entscheidungstheorie
  • Beschreibung: Case-based causal mapping of bad and good decisions -- Best and worst practices in management performance audits:constructing and testing an algorithmic model -- System dynamics research of bad and good decision processes and outcomes -- Decisions about decisions: leveraging the internet to distribute influence in organisational buying centres -- Making decisions well and badly: how stakeholders' discussions influence individual executives' decision confidence and competence
  • Anmerkungen: Enthält 5 Beiträge
  • Weitere Bestandsnachweise
    0 : Advances in business marketing and purchasing

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