• Medientyp: Buch; Konferenzbericht
  • Titel: Assessing the different roles of marketing theory and practice in the jaws of economic uncertainty : proceedings of the 2004 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference ; Vancouver, BC, Canada, May 26-29, 2004
  • Beteiligte: Spotts, Harlan E. [HerausgeberIn]
  • Veranstaltung: Academy of Marketing Science
  • Erschienen: Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2015
  • Erschienen in: Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
  • Ausgabe: Reprint from original edition "developments in marketing science", Volume XXVII, edited by Harlan E. Spotts
  • Umfang: XXXIII, 349 S.; graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9783319118444; 9783319385747
  • RVK-Notation: QP 600 : Allgemeines
  • Schlagwörter: Marketingtheorie ; Wirtschaftslage ; Economics ; Marketing ; Economics/Management Science ; Konferenzschrift
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:

Exemplare

(0)
  • Status: Ausleihbar